راهنمای انتخاب فایل CFF DTS Monaco Benz ECU Flashing
نوشته شده توسط : jixiaohui

هنگامی که ECU را برای مرسدس بنز چشمک می زنید ، باید CFF را انتخاب کنید. بنابراین در اینجا من راهنمای نحوه انتخاب CFF صحیح را به شما نشان خواهم داد. بیشتر در مورد پروژه های DTS موناکو ، لطفاً اینجا را بررسی کنید: موارد بنز DTS موناکو .

 

آماده سازی:

بارگیری رایگان نرم افزار Benz DTS Monaco

نحوه نصب نرم افزار مرسدس بنز DTS موناکو

 

روش کار:

شما باید از اطلاعات شناسه ECU پشتیبان تهیه کنید

1. شماره موجود در مستطیل نارنجی ممکن است برای جستجوی در پایگاه داده CFF توسط ویرایشگری مانند Notepad ++ یا حتی totalcommander برای جستجوی داخل پرونده ها برای یافتن CFF مربوطه استفاده شود.

2. ممکن است از عدد مستطیل قرمز برای جستجوی CFF استفاده شود که در حال حاضر نصب شده است. این ممکن است برای فلش احتمالی استفاده شود که فلش CFF کار نکرد و شما در یک حلقه بوت گیر کرده اید.

3. وقتی CFF ها را پیدا کردید آنها را در یک پوشه قرار دهید

4. اگر CFF متناسب با ECU شما باشد ، یک کمک خوب است که این پرونده ها در برخی از پوشه های Xentry SDflash 2015 وجود دارد. شما باید از تمام نسخه های Xentry 2015 فایل های *. et ** را داشته باشید تا تمام خطوط را داشته باشید. carline *. et ** دلخواه شما را می طلبد که باید با یک ویرایشگر مانند دفترچه یادداشت شناسه سخت افزار ecu خود را جستجو کنید. سپس تمام CFF های مناسب را پیدا خواهید کرد.

عصاره از CFF:


 

استخراج از پرونده 212.et ** من شناسه سخت افزار را جستجو کرده ام و همانطور که مشاهده می کنید: اولین شماره شناسه سخت افزار است و دوم CFF های احتمالی thrid نام ECU است.


نصب بانک اطلاعات بنز DTS Monaco 8.16 +




:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: