نحوه پیکربندی بی سیم DLA + 2.0 برای JPRO
نوشته شده توسط : jixiaohui

این مقاله راهنمای نحوه پیکربندی بی سیم DLA + 2.0 برای JPRO را به شما نشان می دهد.

 

آماده سازی:

خدمات بارگیری و نصب نرم افزار JPRO 2019 Commercial Vehicle Diagnostics

بارگیری نرم افزار تشخیصی حرفه ای سنگین JPRO

 

 

قبل از آغاز بی سیم پیکربندی، شما باید اول نصب لازم رانندگان قبل از پیکربندی DLA + 2.0 بی سیم آداپتور را به کار با خود کامپیوتر برای تشخیص برنامه های کاربردی. لطفا می شود مطمئن باشید به دنبال دستورالعمل در نصب و راه اندازی بخش آغاز در page14. DLA + 2.0 Wirele بازدید کنندگان s Minder بعد                                           راننده ها هستند نصب شده است، خود را سیستم وظیفه نوار نمایش DLA + 2.0 بی سیم مهد آیکون (اگر خود را سیستم است مجموعه به نمایش وظیفه نوار آیکون)                     

 

 

 

اگر شما حرکت خود را curso R بیش از آیکون، پیام، "DLA + 2.0 بی سیم یادآوری: بدون آداپتور IP یافت" خواهد ظاهر می شود.                 

من F شما راست کلیک کنید بر روی آیکون و انتخاب "نمایش اطلاعات"، یک جعبه خواهد نمایش که خود را DLA + 2.0 بی سیم آداپتور است نه هنوز پیکربندی و بنابراین نمی گرفتن سیگنال به عنوان نشان های قرمز "گرد سفر زمان (ms)" وضعیت بار.                                     

 

 

هنگامی که شما کرده پیکربندی و اختصاص IP آدرس به DLA + 2.0Wireless آداپتور، متصل به بی سیم شبکه، و وجود دارد  دوباره پذیرشی است قوی، وضعیت نوار خواهد تبدیل به رنگ سبز . همانطور که فقط اشاره شد، حتی پس از شما دارند پیکربندی خود را DLA + 2.0 بی سیم آداپتور TOA بی سیم شبکه، شما ممکن است از                                           apoor انتقال signal.To اطمینان قوی تر سیگنال، شما ممکن است نیاز به حرکت خود PC و DLA + 2.0 بی سیم آداپتور نزدیک تر به هر دیگر .                    

 

توجه: قبل از تنظیم تا اتصال بین خود PC و DLA + 2.0Wireless آداپتور، شما باید مطمئن شوید اگر شما خواهد استفاده / شرکت های بزرگ محلی شبکه و یا نظیر به نظیر . اتصال این است توصیه می شود شما تماس خود را به شبکه مدیر forlocal / شرکت های بزرگ شبکه پیکربندی





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: